otrdiena, 2011. gada 11. janvāris

staipīt gumiju

ir pagājuši gandrīz četri mēneši kopš pēdējā ieraksta, bet nav tā, ka visu šo laiku būtu "staipījusi gumiju". bet tas tiks labots, solos rakstīt stipri biežāk!

šoreiz par vienu no manām vājībām - gumijas apaviem.  manā īpašumā, neskaitot vecos gumijniekus, ir četri pāri kurpju, sandales un puszābaki. mana māmiņa ir neizpratnē par manu aizraušanos ar gumijas kurpēm, bet ko var darīt,ja actiņas iemirdzas tieši šo kurpīšu dēļ.. (galu galā, es pat precējos gumijas kurpēs, kha kha).

šis ir mans jaunākais gumijas papildinājums - nevaru sagaidīt pavasari!!

1 komentārs:

  1. love love love manshkjiet visu no westwood kaa taada atkariiba ha ha... ebt ir tachu vinja forsha daama un taisa burviigas liets... man ar shie ljoti patiik bet kkaa sevi savaldu jo nevajag man otru paari gumijas zaabaku... savaldos arii uz citaam westwood+ melissa kurpeem..pagaidaam izdodas ha ha ha

    AtbildētDzēst